Monitoring As A Service

Monitoring As a Service modeli 2018 yılında LeadPro tarafından geliştirilen bir hizmettir. Benzerlerinden ayıran en önemli noktası izleme yazılımınızı değiştirmeden varolan izleme yazılımınızla entegre olur, diğer müşteriler gibi sizlerinde izleme süreci yükünüzü üzerinizden alırken aynı zamanda dilediğiniz zaman kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Tamamlanmış Projeler

0
SolarWinds Monitoring As A Service
0
Zabbix Monitoring As A Service
0
SCOM Monitoring As A Service
0
Manage Engine OpManager Monitoring As A Service
  • Ortamda bulunan izleme yazılımı incelenir ve gerekli düzenlemeler yapılır
  • Envantere eklenemeyen hedefler, izlenemeyen uygulamalar, servisler tespit edilerek kök neden analiz edilir, düzeltilir
  • Uygulamalardan alınan hataları indirgemek için monitoring objelerinde fine tuning yapılır
  • Root cause analiz senaryoları uyarlanır, alarm seviyeleri yalnızca kritik hizmet kesintilerine indirgenir
  • Topology, envanter, izleme kurallarının birebir uyum içinde olması sağlanır
  • Firma içindeki IT ekibi arasında servis, uygulama bazlı sahiplik ve gruplandırmalar yapılır, e-posta veya mobil bildirim kullanıcı/grupları tespit edilerek uyarlanır
  • LeadPro’ya aktarılacak alarm tipleri belirlenir, dilenirse firma içine aktarılan tüm alarmlar LeadPro’ya aktarılır
  • Saat,gün, hizmet, kritiklik seviyesi gibi seviyelere göre gönderilen e-postalarda özelleştirmeler yapılır
  • LeadPro’ya sistem üzerinden gönderilen e-mailler birer çağrıya dönüştürülür, bu çağrılarda SLA seviyesine göre ilgili teknisyene atanır
  • Teknisyen merkezi izleme yazılımını kullanarak firmaya VPN ve benzeri yöntemlerle bağlanmadan durumu izleme yazılımı üzerinden inceler
  • Teknisyenin karşılaştığı hata kodu, açıklama gibi bilgiler LeadPro yardım masasında bulunan Knowledge Base üzerinden direkt çözüme ulaştırılabilir. Bu sayede teknisyen bir çağrıyı açtığı zaman sağ tarafta – “Bu hata ile ilgili şu çözümü kullanın” ibaresi görüntüleyebilir ve sorunu direkt olarak ilgili paketi çalıştırıp veya manuel olarak onay alarak çözebilir
  • Kritik sistemlerden gelen alarmlar ve çağrılar için LeadPro bünyesinde hazır olan 2000’den fazla çözümleme script’i sorunu çözerek kullanıcılar etkilenmeden hatayı giderecektir
  • Çağrının iç ve dış tarafta diğer etkilenenleri de yönetebilmek adına ilgili akış süreçleri önceden tasarlanmıştır. Bu sayede çalıştırılacak script ve otomasyonlar kesinti oluşturuyorsa akışta ilgililere gidecek onaylar beklenmektedir
  • Otomatik raporlamalar ile aylık kaç adet incident oluştu, kaç tane problem, değişiklik oluşturuldu, kaç kez SLA aşıldı, availability SLA seviyeleri arasında ki fark nelerdir gibi detaylara ulaşabileceksiniz