Time Doctor : Çalışan Performans Değerlendirme
Time Doctor ile tüm işletme çalışanlarınızın verimliliğini ve performansını ölçün !
Time Doctor Nedir?
Time Doctor, çalışanların verimliliğini ölçen, analiz eden ve gelişmiş raporlarıyla sonuçları sunan bir izleme yazılımıdır.
Time Doctor Ne İşe Yarar?
Kuruluşunuz genelinde üretkenliği ve operasyonel verimliliği artıran iş gücü analitiği ve içgörülerini hızlı ve kolay bir şekilde sunar.
Nasıl Çalışır?
Çalışanların makinelerine dağıtılan agentlarla data toplamaya başlamaktadır.Ardından bu datalar analiz edilerek raporlanır.
Time Doctor Versiyonları
BASIC – Zaman takibi, Görevler ve projeler, Sınırsız ekran görüntüsü, Aktivite takibi, 3 günlük destek, 1 grup / departman, 1 aylık veri depolama
STANDARD – Uygulamaları ve URL’leri izleyin, Maaş bordrosu, 40+ entegrasyon, 24 saat destek, 3 gruba / departmana kadar, 6 aylık veri saklama
PREMIUM – İstemci oturum açma erişimi, VIP desteği, Konsiyerj hesabı kurulumu, Video ekran görüntüleri, VIP desteği, Sınırsız gruplar, Sınırsız veri depolama
Kullanım Senaryoları
Sık kullanılan verimsiz uygulamaları veya web sitelerini belirleyin ve kullanım sınırlarını ayarlayın.
Neden Leadpro?
LeadPro, alanında sayısız projelerle uzmanlığını kanıtlayan ve verimlilik izleme ürünleriyle bu uzmanlığı ileriye taşıyan ekip üyelerine sahiptir.
Time Doctor Örnek Ekran Görüntüleri
Çalışanlar, çok uzun süre boşta kalırlarsa veya iş dışı bir uygulamaya veya web sitesine girerlerse açılır pencere uyarıları alır. Sosyal medya ziyaretleri, “Hala çalışıyor musunuz?” sorusunu soran bir pop-up ile kesintiye uğratılabilir.
Web ve Uygulama Kullanımı
Belirli program / uygulama kullanımının yanı sıra belirli web sitelerinde harcanan zamanı izleyebilirsiniz. Birisi Facebook veya YouTube ile çok fazla zaman geçiriyorsa, bunu bilebilirsiniz.
Müşterilere ve Projelere Göre Zaman Takibi
Müşterilerinize hiçbir ekstra ücret ödemeden erişim sağlayın. Müşterilerinizin erişimi, kendi markanızla beyaz olarak etiketlenebilir ve kendi şirketinizin etki alanında görünebilir. Müşterileriniz, üzerinde çalışılan görevlerin ekran görüntülerini ve raporlarını görüntüleyebilir. Müşterileriniz, şirketinizde yapılan tüm işler yerine yalnızca onlar için yaptığınız işle ilgili verileri görmekle sınırlandırılacaktır.
Otomatik Ekran Görüntüleri
Çalışanların ActivTrak’ın akıllı otomatik sınıflandırma motoruyla nasıl çalıştığını anlamak için çalışanların kullandığı uygulamalar ve web sitelerinden oluşan bir kitaplık oluşturun. Ayrıca ihtiyaçlarınıza göre özelleştirebilirsiniz.
Entegrasyonlar
JIRA, Asana, Trello, GitHub, Basecamp, Slack, Salesforce, Teamwork.com, Todoist, Podio, QuickBooks, Freshdesk, Redmine, Google Apps, Zoho, Yammer dahil olmak üzere tüm önde gelen proje yönetimi ve muhasebe araçlarıyla senkronize olabilir.
Time Doctor Türkiye İş Ortağı LeadPro olarak Fiyatlandırma, projelendirme ve kurulum süreçlerinizde yanınızdayız.