Zoho CRM Özellikleri sitemizde makale ve blog kaynaklarında çokca yer bulmuştur. Bununla beraber  bazı önemli olan özellikler sergilenmiştir.

Zoho CRM Türkiye

ZOHO CRM ÖZELLİKLERİ

Zoho Crm Nedir?

Zoho CRM bir işletmenin mevcut e-postasıyla çalışan, çok kanallı bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümüdür.

Zoho Crm Ne İşe Yarar?

İşletmeler müşteri adayları oluşturabilir ve izleyebilir, görevleri yönetebilir ve tüm satış kanalını doğrudan uygulamada takip edebilirler. Bu sayede, ekip üyeleri iş birliği içerisinde çalışabilir ve müşterilerle ilgili güncel bilgileri her an takip edebilirler.

ZOHO CRM Nasıl Çalışır?

Yapay zeka destekli bir uygulama olduğundan, kolayca verilerinize entegre edip, esnek raporlama özellikleri ile dilediğiniz özelleştirilmiş raporları alabilirsiniz.

Zoho Crm Versiyonları

STANDARD – Scoring Rules, Workflows, Multiple Pipelines, Mass Email, Custom Dashboards

PROFESSIONAL – SalesSignals, Blueprint, Web-to-Case Forms, Validation Rules, Inventory Management

ENTERPRISE – Zia AI, CommandCenter, Canvas, Multi-user Portals, Advanced Customization, Mobile SDK & MDM

ULTIMATE – Advanced BI – bundled with Zoho Analytics, Enhanced Feature Limits, 30-day Trial

ZOHO CRM Kullanım Senaryoları

Müşterilerinize yolladığınız maillerin açılıp açılmadığını görebilir, açıldığında satış sinyalleri sayesinde bildirim alabilir ve size kanallarınız üzerinden mesaj gönderdiğinde veya sizi aradığında sistem üzerinden takip edebilirsiniz.

Zoho Crm ve Neden LeadPro?

Zoho Crm üzerinde 100+ proje ve referansa sahiptir.

ÖRNEK EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

Websiteleri, etkinlikler, sosyal medya gibi birçok kanaldan müşteri adayı verisi gelmektedir. Bu verileri sağlıklı bir şekilde takip etmek için Zoho en ideal çözümdür. Entegre ettiğiniz her kanalınızdan gelen veriler önce Lead olarak kaydedilirken, oluşturduğumuz kurallar ile seçtiğiniz tetikleyici sayesinde Contact olarak dönüştürebilirsiniz.

Zoho CRM Özellikleri

Gelişmiş Anlaşma Takibi

Zoho, anlaşmalarınızı dilediğiniz kriterlere göre görselleştirmenizi sağlamaktadır. Bu sayede, anlaşmalarınızı daha iyi ele alabilir, geçmiş verilerinizi analiz edebilir, verileri anlamlı sonuçlara dönüştürebilirsiniz. Anlaşma yönetimi sayesinde daha fazla anlaşmayı başarıyla sonuçlandırabilirsiniz.

Zoho CRM Özellikleri

Rutin Görevlerinizi Otomatikleştirin ve Makrolar Yazın

Ekibiniz, müşteri ilişkilerini yönetmek yerine veri girişi yapmak, alanları güncellemek ve görevler oluşturmak için uğraşmasın. Zoho ile rutin tüm operasyonel ve veri girişi görevlerinizi otomatikleştirebilirsiniz. Ayrıca makrolar yazarak ard arda yapacağınız eylemleri de otomatikleştirebilirsiniz.

Zoho CRM

E-Mail ve Telefon Entegrasyonu

E-mail ve telefon entegrasyonu ile müşterilerinizle tüm iletişim geçmişinize CRM üzerinden erişebilirsiniz. E-mail’iniz açılmış mı, ortalama ne kadar cevapsız çağrı alıyorsunuz gibi analizler elde edebilirsiniz. Analizleriniz sonucunda arama saatleri, e-mail hatırlatmaları gibi iyileştirmeler de yapabilirsiniz. POP ve IMAP yapılandırmalarıyla hem e-mail entegrasyonunuzun güvenliğini hem de kimlerin ne kadar veriye erişebileceğini yönetebilirsiniz.

Zoho CRM

Sosyal Medya Hesaplarınızı Entegre Edin

Zoho CRM Özellikleri denince ilk akla gelen özelliklerden biri kolay entegrasyonlar denebilir. Müşterilerinizin işletmeniz hakkındaki yorumlarını izleyebilmek için Facebook, Twitter, LinkedIn ve Instagram gibi sosyal medya profillerinizi entegre edebilirsiniz. Bu entegrasyonlar sayesinde akan verileri müşteri adayı, müşteri, anlaşma şeklinde otomatik kurallarla kaydedebilir, şirketiniz için önemli keyword’leri arayarak inceleyebilirsiniz.

Zoho CRM

Zoho CRM ile Webform'lar Oluşturun

Sürükle bırak yöntemiyle kampanyalarınız için kolayca webformlar oluşturabilir veya var olan webformlarınızı entegre edebilirsiniz. Entegrasyon sonrası, kampanyalarınızın ve webformlarınızın performansını ölçebilirsiniz. A/B testleri yaparak en çok potansiyel müşteri çeken webformlarınızı belirleyebilir, başarısız noktaları iyileştirebilirsiniz.

Zoho CRM

Gelişmiş Analiz Raporları

Zoho CRM’nin gelişmiş analitiği ile lider analizlerden anlaşma içgörülerine, etkinlik istatistiklerine ve e-posta analizlerine kadar satış döngünüzün her yönünü izleyebilirsiniz. Özelleştirilebilir raporlarla veriye dayalı kararlar verebilir ve eyleme dönüştürerek satış başarınızı artırabilirsiniz. Ayrıca daha derin analizler ve raporlar dilerseniz Zoho Analytics ile entegre edebilirsiniz.

Zoho CRM

Zoho CRM Özellikleri sayfamızı faydalı bulduysanız diğer ürünlerimizi görmek için buraya ve üreticinin sayfasını görmek için ise buraya tıklayabilirsiniz.