Zoho Desk İle Müşteri Hizmetlerini Şirketinizin Merkezine Koyun
Zoho Desk Nedir?
İşletmelerin müşteriye odaklanmasına yardımcı olan endüstrinin ilk içeriğe duyarlı yardım masası yazılımıdır.
Zoho Desk Ne İşe Yarar?
Zoho Desk ile müşterilerinize satış sonrası destek için yapacağınız tüm işlemleri ve açılan tüm destek taleplerini yönetebilirsiniz.
Nasıl Çalışır?
Müşterilerin çeşitli kanallardan ilettiği her bir destek talebi için Zoho Desk üzerinde otomatik olarak bir ticket oluşturulur. Ticketlar, istenilen kriterlere göre sıralanıp, kategorilere ayrılıp, filtrelenebilir.
Zoho Desk Versiyonları
Standard – SLA’lar ve Eskalasyonlar, İş Akışı, Atama ve Denetleme Kuralları, Müşteri Mutluluk Oranları, Raporlar ve Gösterge Tabloları, 24×5 Telefon Desteği, Add-On ($5/Light Agent)
Professional – Çok Departmanlı Ticketlama, Takım yönetimi, Otomatik Zaman Takibi, Blueprint – Temel Süreç Yönetimi, Görevler, Etkinlikler ve Çağrı Etkinlikleri
Enterprise – Canlı Chat, Yardım Merkezi Özelleştirmesi, Çok Markalı Yardım Merkezi, Gelişmiş Süreç Yönetimi, Çok seviyeli IVR, Global Raporlar ve Gösterge Tabloları, Rol Tabanlı Veri Paylaşımı, Sözleşme Yönetimi, 50 Light Agent
Kullanım Senaryoları
Farklı kaynaklardan toplanan veriyi analiz edip, raporlar ve tablolar haline getirerek iş metrik takibi, trend ve eğilim tabloları, aykırı değer belirleme gibi uygulamalarda ve çok daha fazlasında kullanılabilir.
Neden Leadpro?
LeadPro, Zoho Türkiye Distribütörlüğünün yanı sıra kadrosunda alanında dikey uzmanlar barındırır.
Zoho Desk Örnek Ekran Görüntüleri
Müşteriler tarafından oluşturulan ticketları kayıt altında tutabilir, ölçümleyebilir, takibi ve verilen hizmet kalitesini ölçüp raporlayabilirsiniz.
İşbirliği ve Uzaktan Destek İçin Gereken Her Şey
Zoho Assist entegrasyonu ile uzaktan erişim sağlayabilir ve bilgisayarınızdan uzak olsanız bile mobil cihazınızla destek verebilirsiniz. Takım arkadaşlarınızla uygulama üzerinden rahatça iletişim kurabilirsiniz.
Blueprint ve Otomasyonlar
Blueprint ve otomasyon özelliği ile rutin tüm iş süreçlerinizi otomatikleştirerek zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz. Çeşitli diyagram ve grafiklerle metriklerinizi takip edebilirsiniz.
Güvenlik ve Esneklik Aynı Anda
Zoho Desk ile müşteri verilerini korumak ve ekibinize yeterli esneklik sağlamak arasında bir denge kurun. Her bir modülde kimlerin hangi verilere ne kadar erişebileceğini kontrol edebilir, GDPR uyumluluğuna bir adım daha yaklaşabilirsiniz.
Verinizi Analiz Edip Görselleştirin
Sürükle ve bırak yöntemiyle saniyeler içerisinde raporlar ve tablolar oluşturun. Ayrıntılara inmek için farklı görselleştirme araçları kullanın.
Zoho Türkiye İş Ortağı LeadPro olarak fiyatlandırma, projelendirme ve kurulum süreçlerinizde yanınızdayız. Zoho Ailesinin diğer üyelerini de incelemek isterseniz sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.