ZOHO CRM PLUS İLE DAHA İYİ BİR MÜŞTERİ DENEYİMİ
Zoho CRM Plus Nedir?
Zoho CRM Plus, yaşam döngülerinin tüm aşamalarında her müşteriye olağanüstü bir deneyim sunmanıza ve müşteri sadakati geliştirmelerine yardımcı olan birleşik bir müşteri deneyimi platformudur.
Ne İşe Yarar?
Hem kurumsal hem bireysel müşterilerinizle iletişim kanallarınızı daha derin analiz ederek doğru zamanda doğru yerde olarak satış performansınızı artırmanızı sağlar.
Nasıl Çalışır?
Verilerinizi müşteri, müşteri adayı gibi sınıflandırarak kolayca entegre edebilirsiniz. Kullandığınız sosyal medyaları da entegre edip CRM Plus’ta yönetebilirsiniz.
Versiyonlar
User/Month – Tüm özellikler tek fiyatlama pakedinde.
Zoho Crm Plus Kullanım Senaryoları
Yeni iş fırsatlarınızı yakalamak için çeşitli kaynaklardan gelen verileri tek bir depoya bağlayan tam özellikli bir raporlama çözümü sunar. E-tablolardan, AdWords hesabınızdan veya Google Drive gibi bulut hizmetlerinden verileri içe aktarabilirsiniz. Programlamaya gerek kalmadan özel ölçümler, kişiselleştirilmiş raporlar ve çok boyutlu analizler oluşturabilirsiniz.
Neden LeadPro?
LeadPro Zoho ailesi özelinde 100+ proje ve referansa sahiptir.
Zoho Crm Plus Örnek Ekran Görüntüleri
Gelişmiş Dashboard’larla satışlarınızı, potansiyel satışlarınızı çok daha etkili analiz edip başarıya ulaşabilirsiniz.
Her Kanalda Müşteri Deneyimi Maksimizasyonu
Müşterilerinizin sisteminizdeki yaşam döngüsünün her aşamasında birden fazla kanalda etkileşim kurabilirsiniz. Farklı ortamlarda doğru bağlamı edinebilir ve gerçek zamanlı olarak haberdar olabilirsiniz. Tek bir ekrandan tüm ekiplerinizin görüşmelerini de izleyebilirsiniz.
Müşterileriniz İle Görüşen Ekiplerinizi Birleştirin
Müşterilerinizle ilgilenen tüm ekiplerinizi birleştirebilir, tam da yaptıkları işin merkezinde müşterilerinizin olması için gereken araç setini sağlayabilirsiniz.
Ekiplerinizle İş Birliği Yapın
Satış, pazarlama ve destek ekipleriniz ortak bir hedefe ulaşmak için el ele çalışırlar. Fikir üretmekten kampanya yürütmeye kadar, ekiplerinizin daha hızlı karar verebilir ve daha etkin çıktılar elde edebilirler.
BluePrint İle Süreç Otomasyonu
Satış temsilcileriniz günlük işlerini otomatikleştirerek potansiyel müşterilere odaklanmak için daha fazla zamana sahip olabilir. Gelen müşteri adaylarını kolayca atamak, her temsilci için uyarıları ve görevleri tetiklemek, otomatik olarak e-postalar göndermek ve potansiyel müşterilerin bir anlaşmaya doğru ilerlemesini sağlamak için iş akışlarını ve otomasyonu kullanabilirsiniz.
Satış Döngünüzün Her Noktasına Dokunan Analizler ve Raporlar
Müşteriyle yüz yüze görüşen ekiplerinizin bağlamsal bilgi toplamasına ve günümüzün karmaşık müşteri yaşam döngüsünün birçok temas noktasından çok boyutlu analizler elde etmesine yardımcı olur.
Tüm ürünlerimizi görmek için buraya ve üreticinin sayfasını görmek için ise buraya tıklayabilirsiniz.
Detaylı Bilgi ve Teklif Almak İçin Formu Doldurabilirsiniz
Teklif çalışması, teknik analiz ve demo hesabı talebinde bulunmak için form doldurmanız halinde size ulaşalım.