Os Deploy As A Service

Windows OS Deploy As A Service LeadPro tarafından 2018 yılında geliştirilen bir hizmettir. Asıl amacı OS Deploy yönetimi sürecini tamamı ile veya bir kısmını devralmak ve süreci sizin adınıza yönetmektir.

Tamamlanmış Projeler

0
SCCM OS Deploy As A Service
0
BigFix OS Deploy As A Service
0
ME Service Desk Os Deploy As A Service
0
WDS Os Deploy As A Service
  • Ortamda bulunan OS Deploy yazılımı incelenir ve gerekli düzenlemeler yapılır
  • Ajan kurulumu gerektiren bir uygulama ise eksik ajanlar için kök neden tespit edilerek çözümleme sağlanır
  • Tüm istemci ve sunucular gruplandırılır, ayrıca sunucular kritiklik seviyesine göre dinamik gruplara eklenir
  • OS Deploy alt bileşenleri olan Os imajı alma, farklı imajları tek bir taslak ile dağıtma, sürücüler, yamalar, uygulamalar, özelleştirmeler tasarlanır veya iyileştirilir
  • OS Deploy tipleri belirlenir, yükseltme, Refresh Os veya sıfırdan kurulum modelleri geliştirilir
  • İmaj alma, sysprep, kurulu bileşenler tasarlanarak imaj kayıt edilir. İmajın offline hardening ve yama yönetimi dizayn edilerek otomatikleştirilir.
  • Kazara dağıtımların önüne geçmek için gruplar ve güvenlik hakları özelleştirilir
  • HTA ve benzeri teknolojiler ile Offline, online veya parçalı kurulumlar tasarlanır. Yapılan seçimlere göre farklı seçeneklerin yükleme yapan teknisyen ekranına aktarımı sağlanır. Böylece teknisyen tek bir ekrandan farklı OS tiplerini, yama seçeneklerini, ek program, script ve fazlasını seçebilir
  • Kesinti zamanlamalarında Sanallaştırma ortamları için sanal makinelerin hostlar arası otomatik dağılımı dizayn edilerek uyarlanır
  • Yükleme durumları, alınan hatalar için otomatik grup-collection ve dashboardlar oluşturulur, dilenirse otomasyon scriptleri ile hataların çözümü ve ilerlenme sağlanır
  • Kritik sistemlerden gelen alarmlar ve çağrılar için LeadPro bünyesinde hazır olan 2000’den fazla çözümleme script’i sorunu çözerek kullanıcılar etkilenmeden hatayı giderecektir
  • Çağrının iç ve dış tarafta diğer etkilenenleri de yönetebilmek adına ilgili akış süreçleri önceden tasarlanmıştır. Bu sayede çalıştırılacak script ve otomasyonlar kesinti oluşturuyorsa akışta ilgililere gidecek onaylar beklenmektedir
  • Otomatik raporlamalar ile aylık kaç adet incident oluştu, kaç tane problem, değişiklik oluşturuldu, kaç kez SLA aşıldı, availability SLA seviyeleri arasında ki fark nelerdir gibi detaylara ulaşabileceksiniz