Zoho Remote Access Plus
Zoho Remote Access Plus ile uzak bağlantı yönetimini basitleştirin !
Remote Access Plus Nedir?
Remote Access, en kısa tanımla çok özellikli bir kurumsal uzaktan erişim yazılımıdır.
Remote Access Plus Ne İşe Yarar?
Remote Access ile erişim, kontrol, işbirliği ve kurtarma gibi 4 ana işlevi gerçekleştirebilirsiniz.
Nasıl Çalışır?
Teknisyen veya makine sayısı bazlı lisanslama yapılır. Ürünün kurulumundan sonra, istenilen kullanıcıya bağlanabilir ve destek verebilirsiniz.
Remote Access Plus Versiyonları
Standard ve Professional olarak 2 farklı versiyonu bulunur ve teknisyen/kullanıcı sayısı bazlı fiyatlama yapılır.
Kullanım Senaryoları
Windows, Mac ve Linux bilgisayarlara 10’dan fazla birinci sınıf özellikle yardımcı olmak için HIPAA’ya hazır uzak masaüstü yönetim yazılımıdır.
Neden Leadpro?
LeadPro Active Directory alanında sayısız projelerle uzmanlığını kanıtlayan ve Manage Engine ürünleriyle bu uzmanlığı ileriye taşıyan ekip üyelerine sahiptir.
Zoho Remote Access Plus Örnek Ekran Görüntüler
Teknisyen, dilediği kullanıcıya uzaktan bağlanarak destek vermeye başlayabilir. LAN’da uyandırma, dosya aktarımı, video kaydı, kullanıcı ekran karartma gibi birçok özellik ile sorunsuz bağlantı sunar.

Sesli, Görüntülü, Yazılı Sohbet
Kullanıcının sorununu çözmenin en iyi yolu, kullanıcı ile daha iyi iletişim kurabilmekten geçer, Sesli, yazılı veya görüntülü sohbeti ister kullanıcı ekranından isterse uzaktan bağlantı ekranından başlatarak iletişime geçebilirsiniz.

LAN'da Uyandırma
Wake on LAN özelliği, birkaç koşulun sağlandığı durumlarda teknisyenin uzaktan bilgisayarı başlatmasını sağlayan bir özelliktir. Bazı durumlarda, kullanıcının makinesi kapalı olduğundan destek vermek zorlaşabiliyor. Bu yöntem sayesinde, uzaktan başlatılan bilgisayara erişim sağlanarak problem giderilebilir.

Uzaktan Kapatma
Uzaktan kapatma, basitçe uzaktaki bir bilgisayarı kapatma işlemidir. Çok fazla işletme, geceleri ve hafta sonları da dahil olmak üzere çalışma saatleri dışında bilgisayar çalıştırarak para harcıyor. Ayrıca, önemli bir yama güncellemesi veya yazılım kurulumundan sonra, hedef bilgisayarın kapatılması veya yeniden başlatılması gerekebilir.

Uzaktan Komut İstemi
Sistem yöneticilerinin ve BT yardım masası teknisyenlerinin komut istemine uzaktan erişmesine ve son kullanıcının ekranını paylaşmak zorunda kalmadan uzak bilgisayarlarda komutları çalıştırmasına olanak tanıyan tam teşekküllü bir uzaktan komut istemiyle birlikte gelir.

Olay Görüntüleyicisi
Windows Olay Görüntüleyicisi, işletim sistemindeki ve kurulu uygulamalardaki hemen hemen tüm olayları kaydeden ayrıntılı bir günlüktür. Bu, esasen bir sorunun temel nedenini büyük ölçüde daraltır. Remote Access ile bir hedef bilgisayarın Windows Olay Görüntüleyicisine merkezi bir konumdan erişerek uzaktan sorun gidermeyi destekler. Remote olay görüntüleyici ile sistem kurulum işlemlerini, donanım ve yazılım eylemlerini kolayca takip edebilir, güvenlik ve operasyonel sorunlar arasındaki farkı tespit etmek için günlük dosyalarını analiz edebilirsiniz.

ManageEngine Türkiye İş Ortağı LeadPro olarak Fiyatlandırma, projelendirme ve kurulum süreçlerinizde yanınızdayız.