Teramind Türkiye

TICKETLARIZI YÖNETİN

Service Desk Plus Nedir?

Hem envanter yönetimi hem de arıza / servis yönetimi yapabildiğiniz web-tabanlı ITIL desteği de sunan yardım masası yazılımıdır.

Service Desk Plus Ne İşe Yarar?

Kuruluşların ticket işlemlerini kolaylaştırmalarına ve IT’lerini daha verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur. Müşteriler tarafından bildirilen sorunları ve olayları hızlı bir şekilde ele almanıza ve çözmenize, böylece zamandan tasarruf etmenize yarar.

Nasıl Çalışır ?

E-posta, telefon, self service portal, sanal aracı ve iş uygulamaları yani çoklu kanallar aracılığıyla ticket açılır. Önceliklendirme ve atama seçeneklerine göre açılan ticketlara rastgele / otomatik ya da seçilmiş bir teknisyen atanır.

Service Desk Plus Versiyonları

  • Standard (IT yardım masası yazılımı. Yerinde ödeme koşullu mükemmel başlangıç paketi)
  • Professional (Yardım masası + varlık yönetimi. Entegre IT Varlık yönetimi için doğru paket)
  • Enterprise (yardım masası + ITIL® + varlık + proje. Bir IT hizmet masasının ihtiyaç duyduğu tüm özelliklerle eksiksiz ITIL® ready ITSM paketi)

Kullanım Senaryoları

Service Desk Plus, farklı kaynaklardan toplanan veriyi analiz edip, raporlar ve tablolar haline getirerek iş metrik takibi, trend ve eğilim tabloları, aykırı değer belirleme gibi uygulamalarda ve çok daha fazlasında kullanılabilir.

Neden LeadPro?

LeadPro Manage Engine Türkiye Distribütörlüğünün yanı sıra kadrosunda alanında dikey uzmanlar barındırır.

ÖRNEK EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

200’den fazla önceden tanımlanmış rapor ve 80’den fazla KPI ile ServiceDesk Plus, IT hizmet masası ekibinizin performansını izlemenize, gözden geçirmenize ve ölçmenize olanak tanır. Raporlar, kullanıcılara periyodik olarak (günlük, haftalık veya aylık) veya yalnızca bir kez e-postayla gönderilecek şekilde planlanabilir. Alıcılar, hizmet masasında oturum açmalarına gerek kalmadan raporlara erişebilir ve meydana gelen herhangi bir ilerleme hakkında bilgilendirilmeleri sağlanır. Raporlar CSV, XLS, HTML veya PDF dosyaları olarak dışa aktarılabilir.

Manage Engine service desk

Otomatikleştirin

İş kuralları, çeşitli çağrı eylemlerini otomatikleştirmenize yardımcı olan koşul tabanlı eylemlerdir. Konu satırlarına göre ticketların belirli teknisyen gruplarına yönlendirilmesi ve ticket kategorisine göre öncelik gibi ticket parametrelerinin değiştirilmesi, iş kurallarını kullanarak gerçekleştirebileceğiniz otomasyonlardan yalnızca birkaçıdır.

Arşivleyin

Otomatik veri arşivleme ile hizmet masanızın operasyonlarını takip edin. Hizmet masanızda gerçekleşen tüm işlemlerden haberdar olun ve hizmet masanızın üzerinde çalıştığı tüm ticketların kaydını tutun. Verilerinizin arşivleneceği süreyi yapılandırın ve verileri manuel olarak arşivlemek zorunda kalmayı unutun.

Manage Engine ürünleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayabilirsiniz. Ürünler hakkında merak ettikleriniz ve daha fazlası hakkında bilgi edinmek için lütfen bizimle iletişime geçin.