Zoho Books - Muhasebe Yönetimi
Zoho Books ile İşletmeniz İçin Oluşturulmuş Çevrimiçi Muhasebe Yazılımı
Zoho Books Nedir?
Zoho Books, mali durumunuzu yöneten, iş akışlarını otomatikleştiren ve departmanlar arasında toplu olarak çalışmanıza yardımcı olan çevrimiçi muhasebe yazılımıdır.
Zoho Books Ne İşe Yarar?
Muhasebe ve faturalama yazılımı arıyorsanız, Zoho Books, küçük işletmelerin mali durumlarını yönetmeleri ve nakit akışlarını yönetmeleri için tasarlanmış sezgisel bir çevrimiçi muhasebe yazılımıdır.
Nasıl Çalışır?
Banka hesaplarınızı bağlayarak muhasebe, finans sistemlerinizi aktarabilirsiniz ve kolayca mali durumunuzu kontrol edebilirsiniz.
Zoho Books Versiyonları
Basic – 50 Kişiye Kadar, 2 Kullanıcı, 5 Otomatik İş Akışı, Banka mutabakatı, Özel Faturalar, Gider Takibi, Projeler ve Zaman Çizelgeleri, Yinelenen İşlemler, Satış Onayı, Bütçeleme, Zoho Sign Entegrasyonu
Standard – 500 Kişiye Kadar, 3 Kullanıcı, 10 Otomatik İş Akışı / Modülü, Temel plan +, Faturalar, Satıcı Kredileri, Raporlama Etiketleri, Satın Alma Onayı, Twilio Entegrasyonu
Professional – > 500 Kişi, 10 Kullanıcı, 10 Otomatik İş Akışı / Modülü, Standart plan +, Satın alma siparişleri, Satış Siparişleri, Stok Takibi, Özel alan, Satıcı Portalı
Kullanım Senaryoları
Herhangi bir muhasebe veya defter tutma bilgisine ihtiyaç duymadan, küçük bir işletmeyi yürütmeyi kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Böylece, hızlı bir şekilde alabileceksiniz. Çevrimiçi olduğu için indirmeye gerek yoktur.
Neden LeadPro?
LeadPro Zoho Ailesi Türkiye Distribütörlüğünün yanı sıra kadrosunda alanında dikey uzmanlar barındırır.
Zoho Books Örnek Ekran Görüntüleri
Saniyeler içinde fatura oluşturun. Ödeme hatırlatıcılarıyla ödemeleri kolayca takip edin. Müşterilerinize çevrimiçi ödeme seçeneğini sunun ve daha hızlı ödeme alın
Satın Alma Siparişleri Oluşturun ve Gönderin
Borçlarınızın üstesinden gelin ve paranızın nereye gittiğini bilin. Zoho Books, satıcı faturalarından harcamalara kadar, borçların yönetimini kolaylaştırır.
Envanter Takibi Yapın
Sunduğunuz mal ve hizmetleri yakalayın ve bunları işlemlerinize hızla ekleyin. Envanter seviyelerini her zaman takip edin. Yeniden sipariş noktası belirleyin ve stoklar düştüğünde stoklarınızı yenileyin. Envanterinizi elinizdeki SKU, maliyet ve stok gibi önemli bilgilerle düzenleyin
Banka Hesabınızla Entegre Edin
Banka hesabınızı bağlayın ve işlemlerinizi otomatik olarak muhasebe yazılımınıza aktarın. Otomatik banka beslemeleri ile veri girişini atlayın. Bankacılık işlemlerinizi kategorilere ayırmak için kurallar oluşturun. İşlemleri anlarda uzlaştırın ve vergi sezonuna hazır olun
Zaman Takibi Yapın
Projelere harcanan zamanı takip edin ve müşterilerinize işiniz için zahmetsizce fatura düzenleyin. Birden fazla projeyi kolayca yönetin. Doğrudan projelerden fatura oluşturun. Faturalanmamış saatleri ve giderleri takip edin.
Kolay İletişim İçin Tüm Kişilerinizi Tek Bir Yerde Toplayın
Müşteri ve tedarikçi bağlantılarınızı Zoho Books içinden oluşturun, düzenleyin ve yönetin. Müşteri portalı aracılığıyla müşterilerinizle işbirliği yapın. Müşterilerin ödeme bilgilerini, yinelenen işlemler için otomatik olarak ücretlendirmek için güvenli bir şekilde saklayın.
Gelişmiş İş Raporları
Zoho Books, Kâr ve Zarar beyanları ve Envanter Özeti raporlarından Vergi Özeti raporlarına kadar, işletmenizi sorunsuz bir şekilde yürütmek için gereken 50’den fazla iş raporu sunar. Raporları planlayın ve kendinize e-posta ile gönderin veya ekibinizle paylaşın. Özel kontrol panelinizle işletmeye genel bir bakış alın. Raporları özelleştirin ve daha iyi içgörüler için verileri daha fazla filtreleyin
Zoho Türkiye İş Ortağı LeadPro olarak Fiyatlandırma, projelendirme ve kurulum süreçlerinizde yanınızdayız.
Detaylı Bilgi ve Teklif Almak İçin Formu Doldurabilirsiniz
Teklif çalışması, teknik analiz ve demo hesabı talebinde bulunmak için form doldurmanız halinde size ulaşalım.