Zoho

Zoho CRM, geleneksel satışla ilgili işlevlerin ötesine geçer ve Envanter Yönetimi özelliklerini entegre ederek eksiksiz satış döngüsü yönetimini destekler. Bu işletmelerin satış öncesi ve satış sonrası muhasebe faaliyetlerini tek bir uygulama üzerinden yönetmelerini sağlar. Ürünler, Fiyat Defterleri, Satıcılar, Satış Siparişleri, Teklifler ve Faturalar gibi envanter modülleri, anlaşma kapatıldıktan sonra faturaların, satış siparişlerinin vb. oluşturulmasına olanak tanır.

Envanter modüllerinde ürün satır öğesini özelleştirme

Toplu olarak satın alan veya birden fazla ürün satın alan işletmelere, gerekli tüm ayrıntıları içeren tek bir fatura düzenlenebilir. Bunu başarmak için, envanter modüllerindeki ürün yelpazesi öğelerini işletmeye özgü alanları içerecek şekilde özelleştirebilirsiniz.
Örneğin, bir üretim şirketi Fiyat Teklifleri modülüne satış fiyatı, ürün tavsiye edilen perakende fiyatı, satın alma fiyatı, kar veya indirimleri hesaplamak için formül alanı vb. alanları dahil edebilir.

Teklifler, Siparişler ve Faturalar modüllerinde ürün kalemi bir alt form olarak mevcuttur. Bu alt formlar sırasıyla: Teklif Edilen Kalemler, Satın Alma Kalemleri, Sipariş Edilen Kalemler ve Faturalanan Kalemler olarak adlandırılır.
Alt formu şu şekilde özelleştirebilirsiniz:

  • Yeni alanlar ekleme
Zoho CRM | LeadPro
  • Gerekli olmayan alanları kaldırma
Zoho CRM | LeadPro
  • Özel hesaplamalar yapmak için toplama, formül veya para birimi alanları ekleme.
Zoho CRM | LeadPro
  • Bir alanı düzenlenemez hale getirme veya belirli kullanıcılardan gizleme
Zoho CRM | LeadPro
  • Bazı alanların zorunlu kılınması
Zoho CRM | LeadPro
  • Alan özelliklerini düzenleme
Zoho CRM | LeadPro
  • Ürünler modülünden alan ekleme
Zoho CRM | LeadPro

Ürün satır öğesini özelleştirme adımları

  • Kurulum > Özelleştirme > Modüller ve alanlar’a gidin .
  • Bir Envanter modülü (Teklifler, Siparişler veya Faturalar) seçin ve düzeni tıklayın.
  • Düzen düzenleyicide , seçtiğiniz modüle bağlı olarak Teklif Edilen Kalemler , Satın Alma Kalemleri , Sipariş Edilen Ürünler veya Faturalanan Kalemler seçeneğine ilerleyin .
  • Alan Ekle’ye tıklayın ve Yeni Alan sekmesinden alanları seçin .
  • Ürünler modülünden alanları seçmek için Arama Modülü Alanları’na tıklayın .
Zoho CRM | LeadPro
  • Gerekirse alan adlarını yeniden adlandırın.
  • + Toplam alan ekle’ye tıklayın ve Toplama, Formül ve Yeni Alanlar sekmelerinden alanları seçin.
  • Yeni Alanlar sekmesinden sayı, para birimi veya ondalık alan ekleyebilirsiniz.
  • Bitti’yi tıklayın .
Zoho CRM | LeadPro
  • Özellikleri Düzenlemek, Bir alanı gerekli olarak işaretlemek, Alan iznini ayarlamak veya alanı kaldırmak için bir alandaki Diğer simgesine tıklayın .
Zoho CRM | LeadPro