Teramind Türkiye

ZOHO ASSIST ILE UZAK BAĞLANTILARDA ANLIK DESTEK ÇÖZÜMÜ

Zoho Assist – Uzak çalışma dönemlerinde Bilgi işlem çalışanları için bulut tabanlı ve hızlı bir uzak bağlantı uygulaması.

Zoho Assist Nedir?

Zoho Assist, web tabanlı, isteğe bağlı uzaktan destek oturumları aracılığıyla müşterileri uzaktan desteklemenize yardımcı olan bulut tabanlı uzaktan destek ve uzaktan erişim yazılımıdır.

Zoho Assist Ne İşe Yarar?

Uzak bağlantıların güvenli bir şekilde sürdürülmesini sağlar. Remote Support ve Unattended Access olarak 2 tip erişim vardır.  Remote Support bağlantı için her seferinde cihaz kullanıcısının iznini isterken; Unattended Access izinsiz bağlantı imkanı sunar.

Nasıl Çalışır ?

Remote Support teknisyen bazlı kullanılır. Bağlanılacak cihaza bağlantı linki gönderilerek kullanıcı bilgisayarına ajan kurulmuş olur.

Unattended Access bağlanılacak cihaz bazlı kullanılır. Bağlantı yapılacak cihazlara teknisyen tarafından tek seferlik bir ajan kurulması yeterlidir.

Zoho Assist Versiyonları

Remote Support (teknisyen)

  • Standard
  • Professional
  • Enterprise

Unattended Access (kullanıcı/cihaz)

  • Standard
  • Professional

Kullanım Senaryoları

Uzaktan erişim oturumunu başlatmak zorunda kalmadan kapatma, yeniden başlatma, oturumu kapatma, kilitleme, hazırda bekletme veya bekleme gibi güç işlemlerine erişme.

Şifre girişleri gibi kullanıcının ekranı görmesini istemediğiniz zamanlarda ekran karartma yapabilme.

Ve fazlası

Neden Leadpro?

LeadPro Zoho Türkiye Distribütörlüğünün yanı sıra kadrosunda alanında uzmanlar barındırır.

ÖRNEK EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

Zoho Assist ile ajan kurmak için link paylaşımını ister tek tek, ister bulk olarak yapmanız mümkündür.

zoho assist

Session

Zoho Assist’te oturum süresince teknisyen örnek ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir. Soldaki “Session” menüsünden oturuma başka bir teknisyeni davet edebilir, kullanıcıyı etkisiz hale getirebilir ve ekran karartma yapabilirsiniz.

Tools

“Quick Launch” içerisinden Add/Remove Programs, Command Prompt, Computer Management, Control Panel, Device Manager, Display Settings, Event Viewer, Explorer, File System Management, Firewall, Group Policy Editor, NS Lookup, Network Connections, Performance_Monitor, Registry, Run (Win+R), Services, System Information, System Properties ve Task Manager’a hızlıca erişilebilir.

“Aministration Task” içerisinde de Cleanup Disk, Configure Cleanup, Task Scheduler ve Update Group Policy gibi görevler vardır.

zoho assist

Zoho ailesi hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayabilirsiniz. Ürünler hakkında merak ettikleriniz ve daha fazlası hakkında bilgi edinmek için lütfen bizimle iletişime geçin.