Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 2021

Zoho Nedir? Zoho'yu Tanıyalım!

Tamamlanmış Projeler

0
Zoho One
0
Zoho CRM
0
Zoho Books & Inventory
0
Zoho People

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri Nelerdir?

Zoho CRM, en başta müşteri ilişkileri yönetimi uygulaması olmasına karşın tüm özellikleri doğru biçimde kullanıldığında uçtan uca pazarlama yönetimi sunabilir. Mükemmel bir kullanıcı deneyimi için uğraşan Zoho, müşteri ilişkilerinin her bir temeli için epey çaba sarf etmiş görünüyor. 2021 için Zoho CRM’in yeni özellikleri, bu doğrultuda 3 ana başlığa alınmış.

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri

1- İçgörü

Zoho, içgörü diye adlandırdığı bölümde müşterilerinizi avcunuzun içi gibi bilmenizi sağlamak istiyor. Satış döngünüzü artırmanın temeli olarak gördüğü bu kısımda sunduğu özelliklere göz atalım.

Müşteri Segmentasyonu

RFM modelini (yenilik, sıklık, parasal değer) kullanarak müşterilerinizi satın alma kalıplarına göre segmentlere ayırabilirsiniz.
Daha yüksek dönüşümleri hedeflediğiniz kampanyalar için bu bilgileri kullanabilirsiniz.
Müşteri katılımını geliştirirken benzersiz satış ve çapraz satış fırsatlarını belirleyebilirsiniz.

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 2
Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 2

Webform Analizleri

Tüm web formlarınızın performansı hakkında hızlı bir analiz elde etmek için görsel grafikler oluşturabilirsiniz.
Trafik ve test süresi gibi parametreler üzerinde kontrol ile gelişmiş web formu A/B testleri gerçekleştirebilirsiniz.

Pazarlama

Satış ve pazarlama verilerini birbirine bağlayarak yüksek yatırım getirisi olan pazarlama kampanyalarını belirleyebilirsiniz.
Pazarlama kampanyanızın her aşamasında hangi kampanyanın en iyi sonucu verdiğini belirleyebilirsiniz.

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4
Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 5Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 55

Kohort ve Kadran Analizi

Satış ve pazarlama verilerini gruplar halinde sınıflandırabilir ve farklı gruplardaki faydalı bilgileri kullanabilirsiniz.
Farklı dönemlerde müşteriyi elde tutma, olası satış dönüşüm eğilimleri ve daha fazlası gibi faydalı ölçümleri keşfedebilirsiniz.
Çeyrek analizini kullanarak bilgileri matrisler halinde düzenleyebilir ve satış verilerinizdeki temel eğilimleri belirleyebilirsiniz.

Zoho CRM Analytics Uygulaması

Bilgisayarınıza ihtiyaç duymadan CRM panolarınızı görüntülemek için Zoho CRM Analytics uygulamasını kullanabilirsiniz.
Verilerin sürekli güncellenmesi sayesinde her zaman en güncel grafikleri görüntüleyebilirsiniz.
Tüm panolar etkileşimlidir, böylece bunları seçtiğiniz parametrelere göre düzenleyebilirsiniz.

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4

2- Deneyim

Zoho, deneyim diye adlandırdığı bu bölümde müşterileri yolculuğunun her adımının özelleştirilebilmesini sağlamayı amaçlıyor. Bu kısım altında yayınlanan özelliklere bir göz atalım.

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 7

Komuta Merkezi

Müşterileri markanızla ilk etkileşimlerinden satın alma noktasına ve hatta ötesine kadar kişiselleştirilmiş yolculuklar sağlayabilirsiniz.
Modüller arasında karmaşık akışlar oluşturmanız gerekse dahi kolayca oluşturabilir ve gerektiğinde üçüncü taraf uygulamalar ile entegre edebilirsiniz.
Müşterilerinizin satış yolculuklarında sizi yavaşlatacak görünmeyen darboğazları veya olası gecikmeleri belirleyebilirsiniz.

3- Intelligence/Zeka

Zoho, zeka diye adlandırdığı son bölümde müşterileri ihtiyaçlarını henüz ortaya çıkmadan tahmin ederek daha akıllıca çalışmanızı sağlamayı hedefliyor. Bu kısım altında yayınlanan özelliklere bir göz atalım.

Tahmin Oluşturucu

Herhangi bir Zoho CRM modülünde herhangi bir alan için tahminler oluşturabilirsiniz.
Tahmin doğruluğunu iyileştirmek için seçtiğiniz parametrelere göre varsayılan tahmine dayalı modelde ince ayarlar yapabilirsiniz.
Tahminlere dayalı iyileştirilmiş satış kararları verebilirsiniz. Böylece, satışlarınızı artırabilirsiniz.

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4
Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4

Akıllı Asistan Zia Önerileri

Akıllı önerilerle potansiyel müşteri dönüşüm oranlarını artırabilirsiniz.
Zia’nın bir satış temsilcisinin etkileşim geçmişine ilişkin analizine dayanarak, potansiyel müşterileri mevcut en iyi temsilciye otomatik olarak yönlendirebilirsiniz.
Zia’dan belirli bir müşteri adayıyla ilgili çapraz satış veya yukarı satış fırsatları için öneriler alabilirsiniz.

Zia’nın derinlemesine analizleriyle e-postalarınızdan en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.
Yanıtlarınıza öncelik vermenize yardımcı olmak için gelen tüm e-postalardaki müşteri duyarlılığını ölçebilirsiniz.
E-postalardan etkinlikler oluşturabilir, e-posta imzalarından müşteri verilerini zenginleştirebilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz.

Süreç Yönetimi ve Analizi

Verilerin doğruluğundan emin olmak tüm verileri Zoho CRM’e girmeden önce doğrulama ve onaylama yapabilirsiniz.
Bir inceleme süreci oluşturabilir ve ekip üyelerini gözden geçirmeleri için her bir aşamaya bir temsilci olarak atayabilirsiniz.
Gözden geçiren temsilcileri, onaylamadan veya reddetmeden önce kayıt bilgilerini doğrulamaları için yetkilendirebilir ve uygun olduğunda yorum eklemelerine izin verebilirsiniz.

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4
Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4

Zoho Wizard

Veri toplama sihirbazlarıyla karmaşık kayıt oluşturma çabalarını basitleştirebilirsiniz.
Satış temsilcilerinin bilgileri verimli bir şekilde bulmasına yardımcı olmak için bir dizi bağlamsal veri giriş formu oluşturabiliesiniz.
Aşamalar arasında veya gönderim üzerine otomatik eylemler ayarlayabilirsiniz.

Çoklu Pipline Yönetim ve Analizi

Çeşitli ürün gruplarına, coğrafyalara veya diğer parametrelere özgü satış süreçlerini yönetebilirsiniz.
Satış sürecinizin her aşamasını kuruluşunuzun gereksinimlerine uyacak şekilde özelleştirmeler yapabilirsiniz.
Her bir satış hattının performansını analiz etmenize yardımcı olacak ayrıntılı raporlar çekebilirsiniz.

Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4
Zoho CRM'in Yeni Özellikleri 4

Arama ve E-Mail Otomatizasyonu

Tüm arama ve e-posta iş akışları için genişletilmiş bir tetikleyici kullanabilirsiniz. Ayrıca eylemleri çeşitli parametrelere göre özelleştirebilirsiniz.
Cevapsız arama bildirimleri, arama yeniden planlama, e-postalarını otomatikleştirme gibi eylemleri planlayabilirsiniz.
E-posta bildirimlerini tetikleyebilir, takip e-postalarında ince ayarlar yapabilirsiniz.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Evet, size uygun bir zamanda online meeting aracılığıyla demo hesabı açarak tanıtım yapmaktan mutluluk duyarız.

1 saat içerisinde Demo hesabınızı oluşturup size sunabiliriz. Kişisel oturumunuzu planlamak için lütfen zoho@leadpro.com.tr ile iletişime geçin.

Tabi ki yapabilirsiniz. Hesabınızda oturum açtıktan sonra ana sayfanızdaki bağlantılardan versiyon yükseltmeniz mümkün. Yeni bir plana geçmek için Abonelik sayfasındaki adımları izleyebilir veya bizden destek talep edebilirsiniz.

Verilerinizi güvende ve emniyette tutma konusunda çok Zoho oldukça gelişmiştir. Zoho Corp tesisleri video izleme, biyometrik erişim ve gelişmiş yangın, su baskını ve hırsızlık izleme sistemleri ile 365 gün 24 saat sıkı güvenlik sunar. Ağ güvenlik sistemi en son şifreleme ve saldırı tespit ve önleme teknolojilerini kullanır. Zoho’nun veri koruma önlemleri hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Zoho CRM lisanslarınızı aylık veya yıllık olacak şekilde fiyatlıyoruz. Fakat Zoho CRM, kullanılan kadar ödeme yapabileceğiniz sisteme sahip bir hizmettir. Dilediğiniz vakit ihtiyacınıza göre planınızı değiştirebilirsiniz.

Evet, Türkçe dahil 28 dil desteği sunmaktadır: Arapça, İngilizce (ABD), İngilizce (İngiltere), Bulgarca, Bahasa Endonezce, Çince (Basitleştirilmiş), Çince (Geleneksel), Hırvatistan (Hrvatski), Çekçe, Felemenkçe (Nederland), Danca, Fransızca, Almanca (Deutsch), Macarca (Magyar), Hintçe, Italiano (İtalya), Japonca, Lehçe (Lehçe), Portekizce (Brezilya), Portekizce (Portekiz), Rusça, İspanyolca (Espanol), İsveççe (Svenska), Tayca, Türkçe, Vietnamca, Korece, İbranice.

CRM’in hangi versiyonunu kullanıyor olsanız olun, mobil uygulamaları kullanabilirsiniz.

Hayır, eğer lisans kullanıcısıysanız mobil uygulamaları ücretsiz kullanabilirsiniz.

Zoho, cloud bir çözümdür. On-premise kurulum mevcut değildir.

Evet, hem mobilden hem web üzerinden CRM’i WhatsApp ile entegre edebilirsiniz. Doğrudan CRM’den müşterilerinizle konuşmalar ve mesajlaşmalar başlatabilir, toplu iletiler gönderebilirsiniz ve iş akışları oluşturabilirsiniz.

Zoho’nun sunduğu en iyi şeylerden biri özelleştirmeler! İhtiyacınız olan modülleri seçerek dilediğiniz kritere göre filtreleme yapabilir, özel raporlar alabilirsiniz. Hatta bu raporları kaydederek düzenli olarak kontrol sağlayabilirsiniz.

Evet, Google Apps Marketplace’e giderek Zoho CRM ile entegrasyonunu sağlayabilirsiniz.

Zoho CRM Türkiye Fiyatları ve Planları hakkında bilgi almak ve bizimle çalışmak için zoho@leadpro.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Zoho Danışmanlığı

Zoho 25 yıldır, 180 ülkede 150.000’den fazla işletmeden oluşan küresel bir ağ tarafından güvenilen ödüllü bir SaaS şirketidir. Her geçen gün kullanıcı sayısı artan Zoho için işletmelerin danışmanlık ihtiyaçları da artmaktadır.

LeadPro, Zoho Türkiye Distribütörlüğünün yanı sıra kadrosunda alanında dikey uzmanlar barındırmaktadır. Mevcut sisteminizin Zoho’ya aktarılması, kullanılan yazılımlarla entegrasyonların yapılması ve sektöre özel uyumlaştırmalarla danışmanlık hizmeti de vermekteyiz.

Detaylı Bilgi ve Teklif Almak İçin Formu Doldurabilirsiniz

Teklif çalışması, teknik analiz ve demo hesabı talebinde bulunmak için form doldurmanız halinde size ulaşalım.

Zoho CRM’in Yeni Özellikleri başlığında yeni geliştirmeleri sizlerle paylaştık. Eğer Zoho ailesi hakkında daha fazla bilgi almak için ürün sayfamızı, yazılarımızı okumak için blog ve makalelerimizi veya üretici sayfasını ziyaret edebilirsiniz.