Zoho Expense Türkiye

ZOHO EXPENSE ILE HARCAMALARINIZI KOLAYCA RAPORLAYIN

Zoho Expense Nedir?

Zoho Expense, harcama raporu oluşturmayı otomatikleştirmek, onayları kolaylaştırmak ve hızlı geri ödemeler yapmak için özel olarak tasarlanmış bir harcama raporlama yazılımıdır.

Zoho Expense Ne İşe Yarar?

Zoho Expense ile şirket adına yapılan harcamaların kayıtlarının oluşturulup kaydedip, takibini ve ödemesini kolayca yapabilirsiniz.

Nasıl Çalışır?

Harcamalarınızı tuttuğunuz sistemleri kolayca aktarabilir, dijital ortamda saklayabilir ve yönetebilirsiniz.

Zoho Expense Versiyonları

PREMIUM – Sınırsız Kullanıcı, Otomatik Makbuz taraması, Seyahat Talepleri, Gelişmiş Onay, Per Diem Otomasyonu, Gelişmiş Özelleştirme

ENTERPRISE – TMC / OTA Entegrasyonu, ERP Entegrasyonu, Tek Oturum Açma (SAML), Özel Hesap Yöneticisi, Gelişmiş Denetim İzi Raporu

Kullanım Senaryoları

Giderleri gerçekleşirken kaydedebilirsiniz. Bir makbuz ekleyin, maliyeti girin ve masrafı bir rapora sabitleyin. Giderleri kategoriye göre sıralayabilir, notlar yazabilir ve ilave giriş alanları ekleyebilirsiniz.

Neden LeadPro?

LeadPro Zoho Ailesi Türkiye Distribütörlüğünün yanı sıra kadrosunda alanında dikey uzmanlar barındırır.

Zoho Expense Örnek Ekran Görüntüleri

Zoho Expense ile masraflarınızı 10 dilden otomatik olarak tarayabilirsiniz. Çalışanlarınıza ve ihtiyaçlarına özel harcama bütçesi oluşturup tahsis edebilirsiniz ve otomatik olarak döviz kurunu taranır ve sizin için dönüştürülür. Müşterilerinize danışma ve diğer masraflar için bir gider raporu oluşturun ve müşterilerinize gönderin. Gelen kutunuzdaki makbuzları da Zoho Expense’e iletip kolayca raporlayabilirsiniz.

Kurumsal, Banka ve Kredi Kartı Gider Yönetimi

Banka, kredi veya kurumsal kart işlemlerinizi Zoho Expense ile senkronize edin. Tüm kart işlemleriniz günlük olarak alınır, böylece masrafları yeniden girmek için zaman kaybetmenize gerek kalmaz. Kartlarınızı Zoho Expense’e ekleyerek banka, kredi veya kurumsal kart ve banka ekstresi içe aktarmayı otomatikleştirin.

cards

Makbuzları Dijital Olarak Saklayın

Makbuzlar solabilir ve okunaksız hale gelebilir, ancak dijital kayıtlar asla kaybolmaz. Zoho Expense, bulut üzerinde güvenli bir şekilde fiş takibi yapar.

Zahmetsiz Gider Raporları

Harcamalarınızı bir düğmeye tıklayarak gönderebileceğiniz net bir rapor halinde düzenleyebilirsiniz. Çalışanlar, bir iş gezisi veya müşteri ziyaretinden gelen tüm masrafları tek bir gider raporuna ekleyebilir ve dakikalar içinde onay için sunabilir. Çalışan gider raporlamasını otomatikleştirebilirsiniz ve bu raporlar için harcama limitleri, son kullanma süreleri, kilometre süreleri gibi limitler belirleyebilirsiniz. Raporlara özel alanlar ekleyerek gider raporlama tercihlerinizi özelleştirin. Onay için gider raporları gönderirken ve alırken bildirimler ayarlayabilirsiniz.

zoho reports

Gider Onaylarını Kolaylaştırın

Giderleri gözden geçirmek ağır işçilik gibi geliyorsa, yükü hafifletelim. Tek bir düğmeyi tıklayarak gider raporlarını onaylayın veya reddedin. Her çalışan veya departman için özel onay akışları oluşturun. Ölçüt tabanlı onay, harcama raporlarınız için benzersiz onay akışları oluşturmanıza olanak tanır. Onay vermek için son tarihler belirleyebilir ve sırasıyla raporlar gönderildiğinde ve onaylandığında onaylayanlara ve gönderenlere bildirim gönderebilirsiniz.

Kapsamlı Gider Analitiği

Kapsamlı analitik ile işletmenizin en çok harcama yaptığı yeri görüntüleyin. Çalışanlarınızın harcamalarını analiz edin ve aşırı harcamaları takip etmek için politika ihlallerinin analitik raporlarını görüntüleyin. Politika ihlallerine yönelik analizlerle, giderleri bildirirken şirket politikalarını sıklıkla ihlal eden çalışanları belirleyin

zoho analytics

Zoho Türkiye İş Ortağı LeadPro olarak Fiyatlandırma, projelendirme ve kurulum süreçlerinizde yanınızdayız.

Üretici sayfası için lütfen ziyaret ediniz.