Teramind Türkiye

ETKİLİ BİR PROJE YÖNETİM DENEYİMİ YAŞAYIN

Zoho Projects Nedir?

Proje oluşturmak, görev/iş atamak, kaynakları yönetmek ve ekiple işbirliği için tasarlanmış bulut tabanlı bir proje yönetim aracıdır.

Zoho Projects Ne İşe Yarar?

Çalışmanızı planlamanıza, verimli bir şekilde izlemenize ve nerede olursanız olun ekibinizle işbirliği yapmanıza yardımcı olur. Büyük bir projeyi kolayca yönetilebilen parçalara ayırmanıza, çalışmayı ekibinize tahsis edip başlangıç ve bitiş tarihlerini ayarlayabilmeyi sağlar. İlgili projenin ister tamamını, ister belirli bir kısmını detaylı raporlarla analiz etmenize yardımcı olur.

Nasıl Çalışır ?

Bir proje oluşturulması gerekir ve ardından proje içinde yer alan görevler, yapılması gerekenler belirlenir. Bu görevler ilgili kişilere atanır ve daha sonra proje performansı, çalışan performansı gibi ölçümler yardımıyla analiz yapılır.

Zoho Projects Versiyonları

Standard (10 proje / 6-10 kullanıcı)

Express (Limitsiz proje / 12-50 kullanıcı)

Premium (Limitsiz proje / 15-100 kullanıcı)

Enterprise (Limitsiz proje / sınırsız kullanıcı)

Kullanım Senaryoları

Zaman çizelgesi modülüyle, faturalandırılabilir ve faturalandırılamayan saatleri günlüğe kaydedebilirsiniz. Zoho Invoice ile entegrasyonu sayesinde zaman çizelgelerinizden otomatik olarak faturalar oluşturabilirsiniz. Ayrıca, proje planınızı oluşturmak ve görev planınızı izlemek için Gantt grafiklerini kullanarak kritik görevlerinizin ve bağımlılıklarınızın farkında olur, planlanan ve gerçek ilerlemeniz arasındaki sapmaları görebilirsiniz.

Neden Leadpro?

LeadPro Zoho Türkiye Distribütörlüğünün yanı sıra kadrosunda alanında uzmanlar barındırır.

ÖRNEK EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

Zoho Projects Kanban panosu, görevlerin farklı sütunlara yerleştirilmiş kartlar olarak temsil edilmesidir. Sütunlar, tamamlanan görevlerin yüzdesini, görevlerin önceliğini veya ait oldukları görev listelerini temsil edebilir. Sürükle ve bırak özelliğini kullanarak işleri hızlı bir şekilde yeniden düzenlemek ve bir proje zamanlamanın gerisinde kaldığında neyin yanlış gittiğini öğrenmek için elverişli bir yerdir.

Proje yönetim platformu

Görevler

Kişilere görevler atayabilir ve onlar işlerini tamamlandıkça izleyebilirsiniz. Son tarihleri, öncelikleri ve hatırlatıcıları ayarlayabilirsiniz. Görev birkaç eylem içeriyorsa, bunları daha da alt görevlere ayırabilirsiniz. Görev sahipleri ise manuel olarak veya bir zamanlayıcı kullanarak harcanan zamanı kaydedebilirler.

Ayrıca bir görevin bir diğerinden önce tamamlanması gerekiyorsa, ikincisinin öncekine bağımlı olduğu söylenir. Bağımlılıklar, görevlerin tamamlanması gereken sırayı kontrol etmek için kullanılabilir. Görevler arasında bağımlılıklar ayarlayabilir veya Gantt grafiğinde veya özel bir bağımlılık görünümünde görüntüleyebilirsiniz.

Proje yönetim platformu

Fikirlerinizi Paylaşın

Proje güncellemeleri, herkesin işlerin nerede kaldığını ve nelerin gerçekleştirildiğini bilmesini sağlamak için feed’de görünecektir. Tüm ekibe duyuru yapmak ve yorumlarda fikir veya fikirleri teşvik etmek için feed’e durumlar gönderin.

Proje yönetim platformu

Kaynak Kullanımı

Anında ekibinizde kimin zamanı olduğunu, kimin meşgul olduğunu ve kimlerin aşırı yoğun olduğunu keşfedebilirsiniz. Kaynaklarınızın her zaman en iyi şekilde kullanıldığından emin olun.

Proje yönetim platformu

Zaman Çizelgesi

Proje yönetimi ve zaman takibi birlikte ilerler. Her takım üyesinin çalışma saatleri, zaman takipçisine buradan kaydedilir. Zaman çizelgeleri, müşterileri doğru bir şekilde faturalandırmak, projenin hızını takip etmek ve darboğazları belirlemek için faydalıdır.

Sorunlar

Sınıflandırma ve hatırlatma seçenekleri gibi ayrıntılarla hataları kolayca gönderin. Projenize en çok duyarlı olan hatalara odaklanmak için özel görünümler oluşturun. Saatlerinizi her sorunla günlüğe kaydedin ve durumunuzu raporlarla gözden geçirin.

Zoho ailesi hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayabilirsiniz. Ürünler hakkında merak ettikleriniz ve daha fazlası hakkında bilgi edinmek için lütfen bizimle iletişime geçin.