Günümüzde başarılı bir işletme olabilmek için birçok strateji yürütülmektedir. Müşteri odaklılık da bu stratejilerden biridir. Bu stratejide, başarılı olmanın temeli müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu anda doğru yerde olmak gerekmektedir. İster ürün sunuyor olun ister hizmet, müşterileriniz size ihtiyaç duyduğunda onlarla iletişim kurabilmeli ve ihtiyaçlarını karşılayabilmelisiniz. Yardım masası yazılımları, müşterilerinizin farklı kanallardan gelen sorularını, problemlerini, taleplerini kaydedebileceğiniz yegane sistemdir. Yardım masası yazılımları sayesinde, sorunları kolayca tespit ederek müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu desteği hızlıca verebilirsiniz. Bu yazılımlar ile geri bildirimleri daha kolay toplayarak analiz edebilirsiniz. Böylelikle, hizmetinizi de analiz ederek iyileştirmeler sağlayabilirsiniz. Hizmetinizdeki iyileşmeler ile birlikte müşteri memnuniyetiniz de artacaktır.

Eğer siz de müşterilerinizle iletişim kurabileceğiniz ve bu iletişim geçmişini hizmetinizi iyileştirmek için tutabileceğiniz bir hizmet masası yazılımı arıyorsanız bu yazımız tam size göre. Önemli yardım masası yazılımlarından Freshdesk alternatifi Zoho Desk’i karşılaştırarak size tanıtacağız.

freshdesk alternatifi zoho desk

Zoho Desk vs Freshdesk

Anında Destek

Zoho Desk’te ASAP kullanarak web sitenize, mobil uygulamanıza ve SaaS ürününüzün içine eksiksiz bir yardım merkezi yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yararlı makaleler için bilgi tabanınıza göz atabilir, kullanıcı topluluğuyla etkileşime girebilir, yapay zeka destekli Zia ile sohbet edebilir ve insan müdahalesine ihtiyaç duyduklarında bir ticket açabilirler.

Bağlamsal Yapay Zeka Desteği

Zoho Desk ile temsilcilerinizi her ticket’la ilgili geçmiş bilgilerle güçlendirebilirsiniz. Müşteri bilgilerini CRM veri tabanından, etkileşim geçmişinden ve ticket zaman çizelgesinden görüntüleyebilirler. Bu şekilde, temsilcileriniz müşterilerinizin ihtiyaçlarını, daha onlardan bahsetmeden önce geçmiş verilerden dolayı tahmin edebilir hale gelebilirler.

Özelleştirilebilirlik

Zoho Desk’in özelleştirilme konusundaki esnekliği ile yardım merkezinizi markanızın felsefesine uyacak şekilde düzenleyebilirsiniz ve gerçekten size aitmiş gibi görünmesini sağlayabilirsiniz. Daha hızlı yanıtlar, özel çağrı durumları ve özel web formları için kendi e-posta şablonlarınızı da oluşturabilirsiniz.

Fiyat Karşılaştırması

Zoho Desk’i kullanarak neredeyse %69 tasarruf edebilirsiniz. Versiyonlar arasında fiyat karşılaştırması yaparak siz de Zoho Desk’in daha uygun fiyatlandırma planlarına sahip olduğunu görebilirsiniz.

freshdesk alternatifi zoho desk tasarruf
Jira Alternatifi

Freshdesk Alternatifi Zoho Desk’in Öne Çıkan Farkları

Jira Alternatifi

Freshdesk Alternatifi Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi edinmek için ürün sayfamızı veya üretici sayfasını ziyaret edebilirsiniz.