Zoho Assist Remote Support Özelliklerini Tanıyalım
On-demand veya uzaktan destek oturumları ile kullanıcılarınız farklı ağlarda olsalar bile düzenli olarak desteklediğinizle yanlarında olabilirsiniz. Aşağıda bir kaç özelliği sizinle paylaşıyor olacağım.
Dosya Transferi
Bilgisayarınızdan farklı ağlara bağlı diğer bilgisayarlara 2 GB’a kadar dosya gönderin ve alın.
Anlık Sohbet
Destek oturumundayken canlı sohbet başlatarak kullanıcılarınızla kişiselleştirilmiş destek sunabilirsiniz.
Oturumları Planlayın
Kullanıcılar veya sizin için uygun zaman aralıklarında uzaktan destek oturumları planlayabilirsiniz. Çeşitli saat dilimlerinde destek oturumları başlatın.
Çoklu Monitör Desteği
Birden çok monitörle kolayca çalışabilirsiniz. Herhangi bir güçlük çekmeden uzaktaki kullanıcı bilgisayarına bağlı birden çok monitörü anında görüp kullanabilirsiniz.
Sesli ve Görüntülü Sohbet
Sorunları daha hızlı çözmek için uzaktan destek oturumu sırasında kullanıcılarınıza sesli veya görüntülü sohbettele etkileşim kurabilirsiniz
Yeniden Başlatın ve Yeniden Bağlayın
Oturum sırasında herhangi bir zamanda bilgisayarı uzaktan yeniden başlatın ve etkin oturumu sonlandırmak zorunda kalmadan otomatik olarak yeniden bağlanın.
Zoho Assist Unattended Remote Access Özelliklerini Tanıyalım
Katılımsız erişim veya katılımsız uzaktan erişim, diğer uçta uzaktaki müşteri olmasa bile herhangi bir yerde bulunan bilgisayarları yönetmenize yardımcı olur. Hem Windows hem de Mac üzerinde çalışır ve birden çok dağıtım seçeneğiyle birlikte gelir.
Toplu Dağıtım
Katılımsız erişim yükleyicisini aynı anda birden çok uzak sisteme dağıtarak zaman kazanın.
Teşhis araçları
Uzak bilgisayarları tanılamanıza ve yönetmenize yardımcı olur. BT olayları için programlanmış sistem tanılama gerçekleştirin.
Uzak Güç Seçenekleri
Uzaktan erişim oturumu başlatmak zorunda kalmadan kapatma, yeniden başlatma, oturumu kapatma, kilitleme, hazırda bekletme veya bekleme gibi güç işlemlerini gerçekleştirin.
Wake on LAN
İster hazırda bekletme modunda, ister uyku modunda, hatta tamamen kapalı olsun, bir bilgisayarı tek bir tıklamayla uzaktan açın.
Oturum Kaydı
Oturum kaydıyla bir oturumda gerçekleştirilen etkinliklerin kaydını tutun. Kayıtlar, iç denetimler, eğitim oturumları vb. sırasında faydalı olabilir.
Oturum Onayı
Katılımsız bir erişim oturumu için bir bilgisayar almadan önce uzak uçta gösterilecek bir oturum onay istemi ayarlayın.
Zoho Assist Ekran paylaşımı
Toplantılar, demolar veya eğitimler için müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak çevrimiçi sunum yapın. Zoho Assist ile ekranınızı çok sayıda cihaz ve işletim sistemi arasında anında paylaşın.
Oturum Planla
Müşteriniz için uygun zamanlarda ekran paylaşım oturumları planlayın. Çeşitli saat dilimlerinde destek oturumları düzenleyin.
Ekranı Değiştir
Katılımcılarınızın ekranlarını anında yayınlayabilmeleri için sunucu rolünü herhangi bir katılımcıya devretmeniz yeterlidir.
Dipnot
Uzak masaüstü ekranında belirli bir alanı vurgulamak için çizin, metin ekleyin ve hatta şekiller ekleyin.
Mobil Destek
Android ve iOS cihazlar için Zoho Assist mobil uygulamaları ile tüm cihaz ekranınızı tek bir dokunuşla paylaşın.
Zoho Assist Güvenlik
Zoho Assist tamamen web tabanlıdır ve her iki uçta da önceden kurulum gerekmez. Yerel ağınızın içindeki veya dışındaki herhangi bir bilgisayara bağlanabilirsiniz. Büyük web proxy’lerini ve güvenlik duvarlarını geçer ve endüstri standardı güvenlikle korunur.
Eylem Günlüğü Görüntüleyici
Kuruluşunuzdaki olayları takip etmenizi sağlar. Denetim ve yönetim amacıyla günlükleri dışa aktarabilir ve kaydedebilirsiniz.
Web Tabanlı Çözüm
Hiçbir şey yüklemenize, herhangi bir yazılım indirmenize veya yükseltmeler konusunda endişelenmenize gerek olmayan güvenli web tabanlı çözüm.
Two-factor Authentication
SMS, zamana dayalı OTP vb. gibi ek bir doğrulama işlemiyle ekstra bir güvenlik katmanı ekleyerek hesabınızı koruyun.
Etkin Olmayan Oturum Zaman Aşımı
Etkin olmayan oturum zaman aşımı ile boşta kalan oturumların açık kalmasını önleyin. Oturumlar, önceden tanımlanmış bir sürenin ötesinde boş bırakılırsa otomatik olarak sonlandırılır.
SSL ve 256 bit AES şifreleme
Uçtan uca SSL ve AES 256 bit şifreleme ile son kullanıcılar arasında güvenli, şifreli iletişim sağlar.
Güvenlik Duvarı Dostu
Uzaktaki PC’lere, tabletlere ve mobil cihazlara her yerden, hızlı ve kolay bir şekilde erişin. Özel bir güvenlik duvarı yapılandırması gerekli değildir.
Zoho Assist Özelleştirme
Zoho Assist, teknisyenlerinizi kolayca eklemenize ve yönetmenize yardımcı olur. Oturumların ayrıntılı raporlarını almak ve marka kimliğinizi korumak hiç zor değil. Müşterilerinizin oturumlara kolayca katılması için web sitenize bir müşteri widget’ı ekleyin.
Müşteri Widget’ı
Müşteri widget’ını web sayfanıza yerleştirin ve müşterilerinizin doğrudan web sayfanızdan oturumlara katılmasını sağlayın.
Rebranding
Marka logonuzu, şirket adınızı ekleyerek ve portal URL’sini özelleştirerek marka kimliğinizi korumak için Zoho Assist’i yeniden markalayın.
Kullanıcı yönetimi
Yöneticilerin kullanıcıları yönetmesine, kullanıcılara roller ve ayrıcalıklar atamasına ve kuruluşun teknisyenlerine katılımsız grup erişimi sağlamasına yardımcı olur.
Departmanlar
Kuruluşunuz içinde birden çok departman oluşturun. Her departman kendi teknisyenleri, e-posta şablonları, e-posta yapılandırması ve kişileri olabilir.
E-posta Şablonları
Kuruluşunuzun beklentilerine uygun yeni şablonlar oluşturun veya uzaktan destek, katılımsız erişim ve ekran paylaşımı oturumları için varsayılan şablonları kullanın.
Raporlar
Son birkaç aya ait destek oturumu ayrıntılarını görüntüleyin, analiz edin ve indirin. Uzaktan destek ayrıntılarınızı görsel olarak analiz etmek için çok çeşitli özel görünümler arasından seçim yapın.
Zoho Assist Entegrasyonlar
Zoho Assist, Zoho Desk, Zendesk ve G Suite gibi önde gelen Yardım Masası yazılımlarıyla entegredir. Bu entegrasyonlar, uzaktaki müşterilerinize hızlı bir şekilde bağlanmanıza ve uzaktan sorun gidermeyi çok daha kolay hale getirmenize yardımcı olur.
iOS/Android için Mobil SDK
Mobil SDK’mızla Android veya iOS uygulamalarınıza isteğe bağlı uzaktan destek ve katılımsız erişim özellikleri katın.
API Belgeleri
ITSM, hizmet masanız, yardım masanız ve CRM çözümlerinize özel uygulamalar geliştirin veya uzaktan destek yetenekleri ekleyin.
ITSM ve Servis Masası Çözümleri ile Entegrasyonlar
ServiceNow, Zendesk, Zoho Desk ve daha fazlası gibi önde gelen yardım masası çözümleri için önceden oluşturulmuş entegrasyonlar.
Hareket halindeki herkesi uzaktan destekleyin.
Artık iş istasyonunuza bağlı kalmanıza gerek yok. Sadece cep telefonunuza dokunun ve uzaktaki müşterilerinizi desteklemeye başlayın ve gözetimsiz bilgisayarları istediğiniz zaman yönetin.