Temelinde Web tabanlı olarak çalışan Zoho Assist uzaktan destek oturumları aracılığıyla müşterilere hızlı destek sunabilirsiniz. Unattended remote Access özelliği ile kurum içinde agent larınızı dağıtarak bilgisayarları zahmetsizce yönetin. Tamamen güvenli ve güvenilirdir.

Solarwinds Discovery Interface Disable - 1

Zoho Assist Remote Support Özelliklerini Tanıyalım

On-demand veya uzaktan destek oturumları ile kullanıcılarınız farklı ağlarda olsalar bile düzenli olarak desteklediğinizle yanlarında olabilirsiniz. Aşağıda bir kaç özelliği sizinle paylaşıyor olacağım.

Dosya Transferi

Bilgisayarınızdan farklı ağlara bağlı diğer bilgisayarlara 2 GB’a kadar dosya gönderin ve alın.

Anlık Sohbet

Destek oturumundayken canlı sohbet başlatarak kullanıcılarınızla kişiselleştirilmiş destek sunabilirsiniz.

Oturumları Planlayın

Kullanıcılar veya sizin için uygun zaman aralıklarında uzaktan destek oturumları planlayabilirsiniz. Çeşitli saat dilimlerinde destek oturumları başlatın.

Çoklu Monitör Desteği

Birden çok monitörle kolayca çalışabilirsiniz. Herhangi bir güçlük çekmeden uzaktaki kullanıcı bilgisayarına bağlı birden çok monitörü anında görüp kullanabilirsiniz.

Sesli ve Görüntülü Sohbet

Sorunları daha hızlı çözmek için uzaktan destek oturumu sırasında kullanıcılarınıza sesli veya görüntülü sohbettele etkileşim kurabilirsiniz

Yeniden Başlatın ve Yeniden Bağlayın

Oturum sırasında herhangi bir zamanda bilgisayarı uzaktan yeniden başlatın ve etkin oturumu sonlandırmak zorunda kalmadan otomatik olarak yeniden bağlanın.

Zoho Assist Unattended Remote Access Özelliklerini Tanıyalım

Katılımsız erişim veya katılımsız uzaktan erişim, diğer uçta uzaktaki müşteri olmasa bile herhangi bir yerde bulunan bilgisayarları yönetmenize yardımcı olur. Hem Windows hem de Mac üzerinde çalışır ve birden çok dağıtım seçeneğiyle birlikte gelir.

Toplu Dağıtım

Katılımsız erişim yükleyicisini aynı anda birden çok uzak sisteme dağıtarak zaman kazanın.

Teşhis araçları

Uzak bilgisayarları tanılamanıza ve yönetmenize yardımcı olur. BT olayları için programlanmış sistem tanılama gerçekleştirin.

Uzak Güç Seçenekleri

Uzaktan erişim oturumu başlatmak zorunda kalmadan kapatma, yeniden başlatma, oturumu kapatma, kilitleme, hazırda bekletme veya bekleme gibi güç işlemlerini gerçekleştirin.

Wake on LAN

İster hazırda bekletme modunda, ister uyku modunda, hatta tamamen kapalı olsun, bir bilgisayarı tek bir tıklamayla uzaktan açın.

Oturum Kaydı

Oturum kaydıyla bir oturumda gerçekleştirilen etkinliklerin kaydını tutun. Kayıtlar, iç denetimler, eğitim oturumları vb. sırasında faydalı olabilir.

Oturum Onayı

Katılımsız bir erişim oturumu için bir bilgisayar almadan önce uzak uçta gösterilecek bir oturum onay istemi ayarlayın.

Zoho Assist Ekran paylaşımı

Toplantılar, demolar veya eğitimler için müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak çevrimiçi sunum yapın. Zoho Assist ile ekranınızı çok sayıda cihaz ve işletim sistemi arasında anında paylaşın.

Oturum Planla

Müşteriniz için uygun zamanlarda ekran paylaşım oturumları planlayın. Çeşitli saat dilimlerinde destek oturumları düzenleyin.

Ekranı Değiştir

Katılımcılarınızın ekranlarını anında yayınlayabilmeleri için sunucu rolünü herhangi bir katılımcıya devretmeniz yeterlidir.

Dipnot

Uzak masaüstü ekranında belirli bir alanı vurgulamak için çizin, metin ekleyin ve hatta şekiller ekleyin.

Mobil Destek

Android ve iOS cihazlar için Zoho Assist mobil uygulamaları ile tüm cihaz ekranınızı tek bir dokunuşla paylaşın.

Zoho Assist Güvenlik

Zoho Assist tamamen web tabanlıdır ve her iki uçta da önceden kurulum gerekmez. Yerel ağınızın içindeki veya dışındaki herhangi bir bilgisayara bağlanabilirsiniz. Büyük web proxy’lerini ve güvenlik duvarlarını geçer ve endüstri standardı güvenlikle korunur.

Eylem Günlüğü Görüntüleyici

Kuruluşunuzdaki olayları takip etmenizi sağlar. Denetim ve yönetim amacıyla günlükleri dışa aktarabilir ve kaydedebilirsiniz.

Web Tabanlı Çözüm

Hiçbir şey yüklemenize, herhangi bir yazılım indirmenize veya yükseltmeler konusunda endişelenmenize gerek olmayan güvenli web tabanlı çözüm.

Two-factor Authentication

SMS, zamana dayalı OTP vb. gibi ek bir doğrulama işlemiyle ekstra bir güvenlik katmanı ekleyerek hesabınızı koruyun.

Etkin Olmayan Oturum Zaman Aşımı

Etkin olmayan oturum zaman aşımı ile boşta kalan oturumların açık kalmasını önleyin. Oturumlar, önceden tanımlanmış bir sürenin ötesinde boş bırakılırsa otomatik olarak sonlandırılır.

SSL ve 256 bit AES şifreleme

Uçtan uca SSL ve AES 256 bit şifreleme ile son kullanıcılar arasında güvenli, şifreli iletişim sağlar.

Güvenlik Duvarı Dostu

Uzaktaki PC’lere, tabletlere ve mobil cihazlara her yerden, hızlı ve kolay bir şekilde erişin. Özel bir güvenlik duvarı yapılandırması gerekli değildir.

Zoho Assist Özelleştirme

Zoho Assist, teknisyenlerinizi kolayca eklemenize ve yönetmenize yardımcı olur. Oturumların ayrıntılı raporlarını almak ve marka kimliğinizi korumak hiç zor değil. Müşterilerinizin oturumlara kolayca katılması için web sitenize bir müşteri widget’ı ekleyin.

Müşteri Widget’ı

Müşteri widget’ını web sayfanıza yerleştirin ve müşterilerinizin doğrudan web sayfanızdan oturumlara katılmasını sağlayın.

Rebranding

Marka logonuzu, şirket adınızı ekleyerek ve portal URL’sini özelleştirerek marka kimliğinizi korumak için Zoho Assist’i yeniden markalayın.

Kullanıcı yönetimi

Yöneticilerin kullanıcıları yönetmesine, kullanıcılara roller ve ayrıcalıklar atamasına ve kuruluşun teknisyenlerine katılımsız grup erişimi sağlamasına yardımcı olur.

Departmanlar

Kuruluşunuz içinde birden çok departman oluşturun. Her departman kendi teknisyenleri, e-posta şablonları, e-posta yapılandırması ve kişileri olabilir.

E-posta Şablonları

Kuruluşunuzun beklentilerine uygun yeni şablonlar oluşturun veya uzaktan destek, katılımsız erişim ve ekran paylaşımı oturumları için varsayılan şablonları kullanın.

Raporlar

Son birkaç aya ait destek oturumu ayrıntılarını görüntüleyin, analiz edin ve indirin. Uzaktan destek ayrıntılarınızı görsel olarak analiz etmek için çok çeşitli özel görünümler arasından seçim yapın.

Zoho Assist Entegrasyonlar

Zoho Assist, Zoho Desk, Zendesk ve G Suite gibi önde gelen Yardım Masası yazılımlarıyla entegredir. Bu entegrasyonlar, uzaktaki müşterilerinize hızlı bir şekilde bağlanmanıza ve uzaktan sorun gidermeyi çok daha kolay hale getirmenize yardımcı olur.

iOS/Android için Mobil SDK

Mobil SDK’mızla Android veya iOS uygulamalarınıza isteğe bağlı uzaktan destek ve katılımsız erişim özellikleri katın.

API Belgeleri

ITSM, hizmet masanız, yardım masanız ve CRM çözümlerinize özel uygulamalar geliştirin veya uzaktan destek yetenekleri ekleyin.

ITSM ve Servis Masası Çözümleri ile Entegrasyonlar

ServiceNow, Zendesk, Zoho Desk ve daha fazlası gibi önde gelen yardım masası çözümleri için önceden oluşturulmuş entegrasyonlar.

Hareket halindeki herkesi uzaktan destekleyin.

Artık iş istasyonunuza bağlı kalmanıza gerek yok. Sadece cep telefonunuza dokunun ve uzaktaki müşterilerinizi desteklemeye başlayın ve gözetimsiz bilgisayarları istediğiniz zaman yönetin.

Ekran Görüntüleri

LeadPro olarak Fiyatlandırma, projelendirme ve kurulum süreçlerinizde yanınızdayız bizimle iletişim bölümümüzden irtibat kurabilirsiniz.

Üretici sayfası için lütfen ziyaret ediniz.